IMPORTANT ANNOUNCEMENT
TEMPORARY SUSPENSION OF CLIMBING TOURS
7 October 2020 - 6 December 2020

LATEST UPDATE: 7 October 2020

In accordance to "Conditional Movement Control Order" issued by the Malaysian Government to curb the sudden surge in COVID-19 cases across Sabah, Kinabalu National Park and Mount Kinabalu Climb Operations will be temporarily closed until 6 December 2020.

We are contacting our guests whose tours are impacted during this tour suspension period to offer suitable alternatives for their travel plans. We urge our valued guests whose trips are impacted to hold off from calling or contacting us unless your climbing dates are within 48 hours due to possible waiting time.

We thank you for your patience and understanding during these times as we are doing our best to communicate as swiftly as possible.

For the latest updates, do make sure to follow us on our social media channels.

Yours Sincerely,


Mount Kinabalu Team


----------


7 October 2020

PENGUMUMAN PENTING
PENUTUPAN SEMENTARA AKTIVITI DI GUNUNG KINABALU

Selari dengan Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat yang dikeluarkan oleh Kerajaan Malaysia untuk mengawal lonjakan mendadak kes COVID-19 di seluruh Sabah, Taman Negara Kinabalu dan Pasukan Mendaki Gunung Kinabalu akan ditutup sementara waktu sehingga 6 Disember 2020.

Sehubungan itu, kami akan menghubungi anda jikalau lawatan anda terjejas dalam tempoh penutupan ini untuk menawarkan alternatif yang sesuai untuk merancangan perjalanan anda. Kami menyarankan semua pelanggan yang terjejas untuk tidak menghubungi kami terlebih dahulu melainkan aktiviti mendaki anda berlangsung dalam tempoh masa 48 jam.

Kami mengucapkan ribuan terima kasih atas kesabaran dan timbang rasa anda pada ketika ini. Kami akan bertungkus-lumus untuk berkomunikasi dengan anda secepat mungkin.

Untuk makluman yang terkini, pastikan anda mengikuti media sosial kami.

Yang Benar,


Pasukan Mount Kinabalu


Last Updated At:

Share:

Back to News